Reklamace

NEPROVÁDÍME OPRAVY ZAŘÍZENÍ, KTERÉ JSME NEINSTALOVALI !!!
Zjistěte průběh opravy a cenu - jak probíhá servisní požadavek.

Na veškeré námi provedené instalace zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Servis poskytujeme na všechny námi dodávané
produkty. Pokud máte nějaký problém nebo závadu na zařízení, kontaktujte nás.

Jak probíhá servisní požadavek?

1
POŽADAVEK
Po přijetí požadavku na servisní infolince následuje upřesnění požadavku ze strany servisního oddělení do max. 48 hodin v pracovní dny a návrh dalšího postupu včetně termínu a ceny.
2
ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY BEZ DALŠÍ OPRAVY
  • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě.
  • Poplatek 1 000 Kč
3
ZJIŠTĚNÍ A ODSTRANĚNÍ ZÁVADY DO 60 MIN
  • V ceně zahrnuta doprava, práce na cestě i práce na místě.
  • Poplatek 1 000 Kč
  • V ceně NENÍ zahrnut materiál
4
ZJIŠTĚNÍ A ODSTRANĚNÍ ZÁVADY NAD 60 MIN
  • Poplatek 10 Kč/km na místo montáže
  • Práce technika na místě 500 Kč za každou započatou hodinu
  • V ceně NENÍ zahrnut materiál
Zlín
  • Areál MANAG
  • Chmelnická 455
  • 760 01 Zlín - Prštné
Praha
  • Kamýcká 751/60
  • 165 00 Praha - Suchdol